Keményebb ítélet Geréb Ágnes ügyében

Figyelem! Új ablakban nyílik meg. PDFNyomtatásE-mail

Nem találok szavakat. Elkeserítő ez a kettős mérce.

http://index.hu/belfold/2012/02/10/gereb_agnes_nem_kerulhet_feltetelesen_szabadlabra/
Hozzászólások (55)Add Comment
rd.8495
...
Írta: rd.8495, február 10, 2012
Bravo, és lesz itt még 5 % alatti nőképviselet a parlamentben és abortusztilalom is, csak hogy ne legyenek illúzióink.
Kész szerencse, hogy engem lassan de biztosan elér addigra a menopauza, mert ha minden szeretkezésnél Damoklész kardjaként lebegne a fejem fölött az
1 ezrelék hibalehetőség annak minden következményével együtt, azt hiszem, én lehúznám a rolót, oszt jónapot.
Sajnos ez vár a gyermekeinkre: idegességben lezavart örömtelen aktusok, (ami tévedés ne essék, nemcsak a nőknek veszteség), és kórházi szülések a személyzet kényelmének biztosítása végett fejmagasságában széttárt belsővel, szétvágott és összestoppolt gátakkal, jó magyar férfivirtus szerint...
dudette
...
Írta: dudette, február 10, 2012
Mi ez, boszorkányper??
Hol vagyunk, a középkorban???

smilies/angry.gifsmilies/cry.gif
betlenanna
...
Írta: betlenanna, február 22, 2012
Szolidaritás Geréb Ágnessel:
http://www.peticiok.com/ nszer...eb_agnes_
mellett
va.
...
Írta: va., március 19, 2012
Már majdnem lehet otthonszülni legálisan:

http://www.bboom.hu/szuloszoba/hir?id=294

Valahogy nincs hurrá-végre érzésem, tkp. továbbra is lehetetlen a többség számára az otthonszülést választani smilies/sad.gif
timce90
...
Írta: timce90, április 11, 2012
Nekem vannak fenntartásaim Geréb Ágnessel. Veszélyes, amit csinál,mégiscsak meghalt egy újszülött, ráadásul végső soron ő is "szülőautomatának" nézi a nőket sajnos, csak a szülni kívánó nők önrendelkezését szolgálja. Ettől még a tisztességes eljárás járna neki is.
Rita
...
Írta: Rita, április 11, 2012
"mégiscsak meghalt egy újszülött"
ahogyan a kórházban is előfordul sajnos ilyesmi (ill. az anya halála orvosi műhiba miatt), csak hogy az akkor érintett orvost nem hurcolják meg.
timce90
...
Írta: timce90, április 11, 2012
Ez igaz. De ez még Geréb Ágnest nem menti fel semmi alól.
Admin Bogi - Vasszűz
...
Írta: Admin Bogi - Vasszűz, április 11, 2012
timce, azzal miért nézi őket szülőautomatának, hogy tiszteletben tartja a női önrendelkezési jogot? Ez nekem nem logikus.

Ajánlom figyelmedbe Nagy Mónika cikkét:

http://nokert.hu/index.php/tud...ismertetje
Admin Bogi - Vasszűz
...
Írta: Admin Bogi - Vasszűz, április 11, 2012
A tisztességes eljárás valóban járna neki, de akkor az is kiderült volna, hogy lehet, nem is hibázott. Az eljárásban hibák voltak, hadd ne soroljam.
harcikutya
...
Írta: harcikutya, április 11, 2012
Hajjaj, fel sem tudnám sorolni, nekem hány és milyen fenntartásaim vannak az "átlag", vígan praktizáló, sőt, dicsfényben fürdő, magát gennyesre kereső szülés-nőgyógyászokkal szemben!
timce90
...
Írta: timce90, április 12, 2012
Bogi: Azzal nem tartja tiszteletben a nők önrendelkezési jogát, hogy hazugságokat terjeszt az abortuszról, azt valami nem is tudom milyen életellenes, durva dologként tünteti fel, ami a nőknek tököm tudja milyen pszichológiai károsodást okoz. Ráadásul maga sem hajlandó abortuszt végezni,tehát bajba jutott nőkön segíteni. A harcikutya által is említett ""átlag", vígan praktizáló, sőt, dicsfényben fürdő, magát gennyesre kereső szülés-nőgyógyászokat" pedig felmenti azzal, hogy szegényeknek lelki megrázkódtatást okoz abortuszt csinálni, és azért állnak a nőkhöz úgy, ahogy. Hogy oda ne rohanjak. Pedig a tények egyértelműen azt mutatják, hogy az abortusz egy rendkívül biztonságos rutineljárás, amely csak rendkívül ritkán okoz testi, vagy lelki problémákat. Nem értem miért kell egyeseknek olyan nagy ügyet csinálni belőle, gyakorlatilag egy szemölcs méretű, tudat nélküli valami eltávolításáról beszélünk. Van egy jó oldal, amit Spronz Júliáék csinálnak, abortusz.info . Meg kell nézni a "Tények, és tévhitek az abortuszról" rovatot.
timce90
...
Írta: timce90, április 12, 2012
Gyakorlatilag az ilyen tévinformációk terjesztésével korlátozza a nőket alapvető önrendelkezési joguk gyakorlásában.
palmoni
...
Írta: palmoni, április 12, 2012
timce90: Nem vagyok abortuszellenes, félre ne értsd, teljesen egyetértek azzal, hogy a nőnek kell döntenie ebben a kérdésben. De szerintem azt se szerencsés állítani, hogy az abortusz ne okozna károkat. A fizikai részét nem ismerem, lelkileg viszont igenis megterhelő. Igaz, ebben benne lehet az is, hogy a társadalom bűntudatot ébreszt azokban a nőkben, akik nem akarják megtartani a gyereket. Nem tudom, és nem is lehet megmondani, mi lenne, ha mindenki tiszteletben tartaná a nők önrendelkezését. De úgy gondolom, hogy ebben az esetben is megterhelő lelkileg, hiszen egy nehéz döntés, egy krízishelyzet; plusz egy műtét pszichés hatásait sem kell lebecsülni. És szerintem érdemesebb úgy támogatni a női önrendelkezést, hogy bevalljuk, ha valami pszichésen megterhelő, és ezzel együtt állunk ki adott nő mellett.

Geréb Ágnesről eddig csak pozitív dolgokat hallottam, tudsz esetleg linket adni ahhoz, mit mond az abortuszról?
rókatorta
...
Írta: rókatorta, április 12, 2012
az abortusz egy rendkívül biztonságos rutineljárás, amely csak rendkívül ritkán okoz testi, vagy lelki problémákat


timce, ezt honnan veszed? Én kizárólag olyan esetekről hallottam, ahol a nőnek rettenetes lelki megrázkódtatást okozott - és ezt sajnos nem csak a mesterségesen gerjesztett bűntudat okozza: egy ismerősünk magát okolta, amiért egészségügyi okokból kénytelen volt elvetetni a magzatot. Az abortuszgyilkosozást én is elvetem, de nagy hiba lenne azt hinni, hogy ez ugyanolyan rutineljárás, mint egy mandulaműtét.
Admin Bogi - Vasszűz
...
Írta: Admin Bogi - Vasszűz, április 13, 2012
timce, ez itt a Nőkért.hu, ami azt jelenti, hogy tekintettel vagyunk a nők érzéseire, és nem dörgöljük az orruk alá azokat a hülyeségeket, amiket egyébként is hallgatniuk kell. Azt nem mi, te, akárki dönti el, hogy minek tekintu az embriót. Ha élő embernek, akinek az elvesztése nagyon tud fájni, akkor azt tartsd tiszteletben, mert a hozzászólásoddal most megbántottad azokat, akik elvesztették a babájukat. Ezeknek a nőknek ugyanis együttérzésre van szükségük, és nem az egyébként is hallgatott igen érzéketlen, (amúgy jószándékkal) vigasznak szánt szólamokra, hogy ugyan már, az nem is volt ember.
Pusztán azért nem törlöm a hsz-ed, mert kurvajófej vagyok. Ne kelts rossz érzéseket olyan olvasókban, akinek a művi terhességbefejezésre volt szükségük.

Móni, sejtem, hogy melyik idézetről beszélt timce, de ott az orvosi felelősségről beszélt Geréb. Erről - talán emlékeznek még páran - volt már itt vita, hogy most akkor elutasítsa-e az orvos lelkiismereti okokból az ab. elvégzését vagy sem.
orlando
...
Írta: orlando, április 13, 2012
Timce/Ricsi, őszintén nem értelek, hogy ezekkel a karikatúraszerű hozzászólásokkal mit akarsz elérni.

senki sem állította itt sem most, sem korábban, hogy az abortusznak nem lehetnek pszichés következményei. az viszont nagy különbség, hogy te erre (is) hivatkozva megtiltanád az abortuszt - vagyis egy személyes és egészségügyi kérdésből politikai kérdést csinálsz.
orlando
...
Írta: orlando, április 13, 2012
ja, félre ne érts, nem akarok veled vitázni Ricsi, hisz valójában nincs vita, ez a te saját kognitív disszonanciád az ab-szal kapcsban, amit feszt idehozol.

igazából a hülyének nézés zavar.
palmoni
...
Írta: palmoni, április 13, 2012
timce90: nagyon durva, amit feljebb írsz. attól még, hogy nem létezik olyan "szindróma", ami az abortusz hatására alakul ki, igenis megviselheti a nőket az abortusz. és ezt se te, se más nem fogja eldönteni helyettük, ez nonszensz. ahogy az is, ha "hisztinek" nevezed azt, ha valaki meggyászolja az embriót/magzatot, vagy nem érzi rögtön boldognak magát az abortusz után. ezzel a hozzáállással te éppen úgy elveszed az adott ember önrendelkezési jogát, mint az, aki az abortuszt ellenzi. te eldöntöd, hogy mit kellene éreznie egy másik embernek; úgy gondolod, hogy te jobban tudod nála, megkérdőjelezed az érzelmeit.
palmoni
...
Írta: palmoni, április 13, 2012
két külön dologról beszélsz, amit nem lenne szabad összemosni. az egyik, hogy vannak nők, akik megbánják az abortuszt, és utána ellene kampányolnak, korlátozva ezzel más nők önrendelkezését. ehhez nincs joguk, ugyanúgy, ahogy azoknak sem, akik nem érintettek. a másik dolog, hogy vannak, akiket pszichésen megvisel az abortusz. ezt nem szabad letagadni. lehet, hogy van, aki mindkét csoportba is beletartozik, de attól még, hogy elítéljük, ha korlátozza mások önrendelkezését, nem mondhatjuk neki, hogy "ne érezze rosszul magát" az abortusz után.
orlando
...
Írta: orlando, április 13, 2012
nem, egyáltalán nem értünk egyet, attól, hogy Spronz Júliát idézel meg hivatkozol kutatásokra még nem leszünk egy platformon.
Móni nagyon jól írta, mások érzéseit akarod meghatározni vagy blamálni, ami visszataszító dolog. (és sajna pontosan látom, hogy milyen szándékkal. de ez mindegy is.)

va.
...
Írta: va., április 13, 2012
Csak egyetlen dolgot szeretnék mondani: konkrétan megvárják, hogy legyen szívhangja. Addig hivatalosan nem végzik el a beavatkozást. smilies/sad.gif
orlando
...
Írta: orlando, április 13, 2012
ezt a vitát egyszer már lenyomtuk, és igazán fárasztó ismételgetni, hogy egy emberi magzat genetikájánál fogva ember. mi más lenne? a vita a magzati jogképességről szól.

amúgy egyik mondatoddal agyonütöd a másikat... te "nem ítélkezel" de azért "döntésképtelennek" nyilvánítasz embereket. az abortusznál továbbra sem az a kérdés, hogy a gyerekének, embernek, stb tekinti-e a nő a magzatot, hanem az, hogy meg akarja/tudja-e tartani, vagy sem.

Angyalhaj
...
Írta: Angyalhaj, április 13, 2012
Lehet, hogy timce még nagyon fiatal, ezért nem érzékeli, hogy az életben bizony vannak olyan helyzetek, amikor hezitàl az ember. Sokszor sokféle helyzetben kell donteni, és sokszor megbànjuk a dontéseinket utolag, vagy éppen (akàr évekkel késobb) orulunk, hogy igy dontottunk. De ez nem feltétlenul jelenti azt, hogy labilis a személyiségunk.
orlando
...
Írta: orlando, április 13, 2012
Va, nincs ilyen kitétel a szívhanggal kapcsolatban. Mo-on a 12.hétig végzik el alapesetben. (ált. a 8-11.hét között kerül rá sor, mivel az első hónapban derül ki a terhesség, utána pedig engedélyre van szükség, ez eltart pár hétig.)
Angyalhaj
...
Írta: Angyalhaj, április 13, 2012
Bocs de PONT az abortusz elott ketyeg vészesen az ora ... részemrol a vita lezàrva. Ertelmetlen érvekre nem tudok reagàlni.
timce90
...
Írta: timce90, április 13, 2012
Nekem viszont most mennem kell, sok a dolgom. További sok sikert az oldalhoz!
orlando
...
Írta: orlando, április 13, 2012
amikor azt írtam, hogy "egy emberi magzat genetikájánál fogva ember", úgy értettem, hogy emberi egyed csak embert képes foganni (nincs hibridje sem pl). de amit írsz, hogy "emberi génállomány", ez így nem létezik, mivel nincs "emberi gén", ugyanis a gének nem faj-specifikusak. ezért is tesó pl a csimpánz, akikkel 99.4%-ban megegyezik a génállományunk. smilies/smiley.gif de ezt csak a pontosítás kedvéért.

a jogképesség meg ebben a "modern európai kultúrkörben" (hú, de szeretem ezt a hamis fennsőbbrendűség-tudatot) egy eléggé differenciált dolog: ld még 18 éven aluliak, elítéltek, gyámság alá helyzetettek, fogyatékkal élők, stb stb. szóval nem feltétlen azonosak a jogaink, pusztán a "modern európaiság" okán.
orlando
...
Írta: orlando, április 13, 2012
ezen nagyvonalúan átsiklottál...:
az abortusznál továbbra sem az a kérdés, hogy a gyerekének, embernek, stb tekinti-e a nő a magzatot, hanem az, hogy meg akarja/tudja-e tartani, vagy sem.
Rita
...
Írta: Rita, április 13, 2012
Timce-ricsit (ismét) kitiltottam, és a hozzászólásait meggyomláltam.
Nem dúrtam az egészet, mert a válaszadás (ismét) időbe, energiába telt Nektek is.
Undorító most az abortusz elbagatellizálásával jönni, hányok ettől a szemölcs-szövegtől. Értelmes ember nem mond olyat, hogy nincs testi-lelki következménye az abortusznak (és ennek mértéke helyzettől, egyéntől stb. függ) - de azt igen, hogy a legkisebb rossz még mindig az egy krízishelyzetben, ha a nő válaszhat.
Angyalhaj
...
Írta: Angyalhaj, április 13, 2012
A ketyeg az ora utalàsomat nem értette meg. Halvàny lila goze nincs az abortusz elvégezhetoségének idobeli hatàràrol.
Admin Bogi - Vasszűz
...
Írta: Admin Bogi - Vasszűz, április 13, 2012
Én viszont töröltem. Nagyon undorító szöveget írt.
Nem engedhetem meg, hogy mások gyászát firtató szöveg kint legyen a honlapon.
dudette
...
Írta: dudette, április 13, 2012
Jó, akkor én valamennyire ellentmondok. Egy nőnek, ha jó oka volt egy ilyen döntést meghozni - márpedig meggyőződésem, hogy az esetek nagyrészében aki így dönt, annak jó oka van rá - nem KELL bűntudatot éreznie. Érezhet megkönnyebbülést, érezhet akár megelégedettséget is afelett, hogy jól döntött (vagy döntöttek, mert ideális esetben ez két ember közös döntése), hogy volt bátorsága így dönteni. Ha egy társadalom biztosítja, biztosítaná, hogy ilyen krízishelyzetben nyugodtan dönthessen a művi abortusz mellett a nő, és biztosítaná azt is, hogy a beavatkozás a lehető legkevesebb testi-lelki kellemetlenséggel járjon (mint ahogy vannak helyek, ahol így is megy ez), és ahhoz is adottak lennének a lehetőségek, hogy tényleg csak ritkán kerüljön sor erre a döntésre (mert pl. könnyen, ingyen elérhető a fogamzásgátlás) - akkor nem kellene, hogy feltétlenül testi-lelki megrázkódtatással járjon. "Csak" annyira, mint más orvosi beavatkozás.
Admin Bogi - Vasszűz
...
Írta: Admin Bogi - Vasszűz, április 13, 2012
dudette, ezt nem tudom, de elképzelhető. Valószínű, hogy akit pedig fenyegetéssel, zsarolással stb. rákényszerítenek az abortuszra, annak megrázkódtatás lesz.
De a vita nem is erről szólt, ez most egy álvita volt.
va.
...
Írta: va., április 13, 2012
Orlando: hűha. Ezt egy barátnőmnek mondták, dokik vagy doki, mielőtt elvégezték volna a műtétet.
Ha elrettentésül szánták, és csak azért mondták neki, hogy "várjon még" és gondolja meg magát, az olyan kegyetlen, hogy nem találok szavakat.
Nekem is furcsa volt, mikor mondta, de egyelőre nem akarom ezzel faggatni.
orlando
...
Írta: orlando, április 13, 2012
Va, sajnos el tudom képzelni, hogy ez a helyzet... etikailag megengedhetetlen egy ilyen szöveg az orvos vagy a családügyisek részéről.

dudette, abban teljesen egyetértünk, hogy nem kell bűntudatot éreznie annak, aki meghoz egy ilyen döntést, de borzasztóan összetett a dolog, szóval a pszichés megterhelés mértéke, és a feldolgozás ideje stb valószínűleg minden esetben egyedi.
dudette
...
Írta: dudette, április 14, 2012
"borzasztóan összetett a dolog, szóval a pszichés megterhelés mértéke, és a feldolgozás ideje stb valószínűleg minden esetben egyedi"

Pontosan, szerintem ezért nincs is értelme ezen vitatkozni, hogy mekkora megrázkódtatás, mert annyi mindentől függ. (Tehát akkor valóban egy álvita - nagyrészéről persze le is maradtam, de úgy látom, jobb is.)
rd.8495
...
Írta: rd.8495, április 14, 2012
Ha egy társadalom biztosítja, biztosítaná, hogy ilyen krízishelyzetben nyugodtan dönthessen a művi abortusz mellett a nő, és biztosítaná azt is, hogy a beavatkozás a lehető legkevesebb testi-lelki kellemetlenséggel járjon (mint ahogy vannak helyek, ahol így is megy ez), és ahhoz is adottak lennének a lehetőségek, hogy tényleg csak ritkán kerüljön sor erre a döntésre (mert pl. könnyen, ingyen elérhető a fogamzásgátlás) - akkor nem kellene, hogy feltétlenül testi-lelki megrázkódtatással járjon. "Csak" annyira, mint más orvosi beavatkozás.

IGEN, ÉS MOST ÜVÖLTVE MONDOM: HA A TÁRSADALOM BIZTOSÍTANÁ, HOGY EGY ANYA NEM JAVADALOMÉRT, DE LEGALÁBBIS ANYAGI HÁTRÁNY NÉLKÜL NEVELHESSE FEL AZ Ő ÉS A FUTNI MÉG MA IS KÉPES (!!!) APA GYERMEKÉT, AKKOR EZREDANNYI ABORTUSZ VOLNA, MINT MA.
Admin Bogi - Vasszűz
...
Írta: Admin Bogi - Vasszűz, április 14, 2012
dudette, azért volt álvita, mert álfelhasználóval folytattuksmilies/sad.gif.
dudette
...
Írta: dudette, április 14, 2012
Bogi: Igen, igen, látom.

Rd: Igen, ezzel is abszolút egyetértek.
Angyalhaj
...
Írta: Angyalhaj, április 15, 2012
Nesze lányok, ebből kiindulva nemsokára biztosan lesz olyan nővédő szabályozás, ami lehetővé teszi, hogy egy anya tisztességgel nevelje fel a gyerekét és ne az abortuszt válassza.
http://velvet.hu/szex/2012/04/...zo_a_szex/
rd.8495
...
Írta: rd.8495, április 15, 2012
Hát ide vezet az, amikor a társadalmak a nőtől az "önmegvalósítást", a gyerekszülést-nevelést plusz házimunkát ingyen várják el, a jövedelmező állásokból kiszorítják a nőket, és a végén lényegében csakis az önfeladásért hajlandóak fizetni nekik "tisztességgel". (de még ezt a pénzt is hogy elsajnálják tőlük... hisz ők a "büdös kurvák")

Ez a ma világszerte fenntartott rendszer az anyagi javakat a nőktől a férfiakhoz szivattyúzza át, mert miért is van az, hogy átlagférfiak egyre nagyobb tömegei tudják és akarják megvenni ezt a szolgáltatást, miközben a világ szegényei évről évre egyre nagyobb arányban a nők meg a gyermekek...

Akiknek a kárára működik a hetero meg a pedofil szexüzlet a neten, és mára az ő lealacsonyításukban leli sok férfi a szexuális örömét.
Nagyon beteg ez a világ, és sajna egyre betegebb lesz.
rd.8495
...
Írta: rd.8495, április 15, 2012
Ezt pedig nemi erőszak helyett mifelénk úgy hozza le a bulvár :
"176 férfival szexelt a 17 éves lány'
http://www.kiskegyed.hu/aktualis/drama/24-ora-alatt-176-ferfival-kozosult-a-16-eves-lany-114731
rd.8495
...
Írta: rd.8495, április 15, 2012
Angyalhaj
...
Írta: Angyalhaj, április 15, 2012
Igen, ezt én is láttam tegnap a velveten. Kiteszik címbe, hogy 176 férfival közösült a prosti lány, aztán rákattintva már az szerepel, hogy 176 férfival közösült a prostitúcióra kényszerített tinilány. Ugye érezni a különbséget? De gondolom egyes férfiaknak felcsillan a szeme a szám láttán, hogy hú de fasza kis csaj lehet... és ez ellen senki nem tesz semmit !!! hogy a velveten naponta legalább 4x ilyen típusú cikkek jelennek meg.
a masszázsszalonokban azonnal razziákat kéne tartani, és be kéne tiltani a velvetet meg a hasonló lapokat, mert minősíthetetlen hangnemben beszélnek a nőkről !! akármelyik honlapra megyek, mindenhol akad nőalázó cikk.
rd.8495
...
Írta: rd.8495, április 15, 2012
Így van - és itt is a mai első szemét, amiben két képzetlen fiatal nő ír a témáról, és mindezt sikerül úgy tálalni, mint egy passziót a nők részéről, természetesen mélyen hallgatva a jelenség FÉRFI oldaláról :
http://atv.hu/cikk/ 20120415_az_egyetemista_prostitualtak_nem_tudnak_megall
ni?source=hirkereso
rd.8495
...
Írta: rd.8495, április 15, 2012
rd.8495
...
Írta: rd.8495, április 15, 2012
rd.8495
...
Írta: rd.8495, április 15, 2012
Nem hagyja magát, akit érdekel, írja be a keresőbe:
http://atv.hu/cikk/ 20120415_a...ak_megall
ni
rd.8495
...
Írta: rd.8495, április 15, 2012
Szóval azt írja be, hogy :
"az egyetemista prostituáltak nem tudnak megállni"
rd.8495
...
Írta: rd.8495, április 15, 2012
És ha már sajtó és patriarchátus, ezt is ajánlanám figyelmetekbe:
http://atv.hu/cikk/ 20120414_a...s_hattere
rd.8495
...
Írta: rd.8495, április 15, 2012
Ez sem megy, írd be a keresőbe és úgy nézd meg :
"A zsidók a főgonoszok. A kulcsi mészárlás háttere"
Roppant tanulságos.
dudette
...
Írta: dudette, május 05, 2012
Cynthia
...
Írta: Cynthia, május 06, 2012
A Velvet-cikk végén mintha azt akarnák kihozni, hogy javult a helyzet... "Nóra két hónapja már egy másik stúdióban dolgozik, itt már nem kell szexelnie, csak a kézimunka és az orál a kötelező."

A kézimunka meg az orál az nem szex ezek szerint? Bill Clinton írta netán a cikket?
Cynthia
...
Írta: Cynthia, május 06, 2012
Ádert kíváncsian várom, mit lép az ügyben, remélem, nem olyan lesz, mint Schmitt, aki a gazdája engedélye nélkül vécére se ment. De nagy reményeim nincsenek.

Szóljon hozzá Ön is!
Kérjük, hogy jelentkezzen be, ha hozzá kíván szólni. Ha még nincs fiókja, akkor regisztráljon!

busy